Nu är det jul igen...

Eller snart iallafall.
Har lyckats fotografera lite av det som kommer säljas på julmarknaden i Billesholm.
Är det något som du tycker verkar vara intressant? Tveka inte att mejla mig! [email protected]
Först en överblick på några av öronhängena, 80:- / st
Allting har lite glitter i sig också, det syns inte på bilderna men speciellt den röda leran är väldigt glittrig.

Sedan ett foto med en linjal för att visa någorlunda hur stora dom är. De röda paketen är i minsta laget, var riktigt svårt att få till ordentligt.

Den här ringen är lite under prövning, för jag kan inte säga säkert om den kommer att hålla sig kvar.

Här har vi två par av julklubbor!

Sedan ett par jul-muffins, blir nog fler av denna sorten.

Notera att jag inte har använt krokar på dessa, utan istället sk "studs" eller ploppar säger man kanske.

Sista bilden är en brosch, få se om jag säljer den, kanske blir en julklapp till någon. Problemet med dessa nålar är att de gör fula små hål i en vanlig tröja så jag uppmanar verkligen folk att endast sätta dem på tex ponchos eller såna där stickade kappor eller vad det nu är.

Jag har för avsikt att göra fler polkagrisar och julklappar, några pepparkakor och lussebullar också.

//Linnzy

PS Ni kan beställa hur mycket som helst, frakt och emballage blir endast 30:- DS



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0