Konvent och smyckeförsäljning

Var på konvent i Lund igår, det var jättekul. Fick sålt lite smycken också, och mycket beröm! Tack ska ni ha! Jag har fått ny kraft och inspiration till att göra nya spännande saker!

Ni kan se fram emot armband, snygga broscher/säkerhetsnålar, ringar mm
Jag har än så länge några öronhängen kvar + ett set med öronhängen och halsband.

De blå klubborna kostar 80:- och det andra är ett set som kostar 150:- Dessa är till salu för 80:-/st De gul/orangea doftar citron.
Öronhängen 80kr/st + frakt. De gul/orangea klubborna doftar citron, setet med halsband och muffins-öronhängen kostar 150kr + frakt. På toppen av muffinsen sitter en liten  swarowski-kristall.
*************************************************************************

Frakt tillkommer upp till 50:-beroende på vad det är för smycke.

Vill man ha rekommenderat så kostar det extra.

Jag kan tyvärr inte ansvara för om det kommer bort i posten eller hur det har hanterats.
Jag ser alltid till att förpacka väl med adressen väl synlig.

***************************************************************************
Beställningar kan göras på; [email protected]

Jag designar gärna efter eget tycke smak, kom gärna med andra förslg också!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0