Lolita....HJÄLP!

Japp...då har jag införskaffat ett mönster...tyg var svårare...jag verkar inte hitta något som jag gillar jättemycket men....kanske blir det jordgubbar med vit bas;


eller blå rosor ;



Jag tänkte mig Sweet Lolita men det kanske räknas mer till Country Lolita...finns ju en uppsjö av olika lolitor...min första ide' var ju att det skulle vara rosa...men jag passar inte i rosa....

Vill att det ska vara klart till Hanamin 2011!

Vad jag dock kommer att ha problem med är..strumpr, skor...UNDEERKJOL!!



Fast jag drömmer om en tidig tidig vår...sådär i Mars...vid den 21:e nånting ...hehe...fyller år då...hade varit kul att ha en cosplay-meetup då juh...^^


Allra allra allra helst hade jag velat ha en klänning med cupcake-mönster...som typ inte finns i Sverige ofcourse...



Postat av: Ami-chan

ÅH JORDGUBBAR!! Det skulle vara supergulligt ju!

Underkjol kan man göra av två hundra meter tyll och en tjock elastisk linning (har själv gjort en sån, och den funkar bra).



När är Hanamin? Och vad är det för något? :3

2010-12-13 @ 16:10:18
Postat av: Vampireknight!

; Vi ses i helgen ja :3!!



LOVA! Lova att du komemr T-T! Vill träffa dig innan jul..

2010-12-13 @ 16:26:04
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: P-chan

jordgyubbar tycker agj 8DD

2010-12-13 @ 22:21:34
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: Luchinda

Jordgubbar är väldigt sött och vackert :'3

2010-12-14 @ 01:11:14
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0