Min cosplay-historik (och lite annat)

Jag blir så avis på alla fina saker ni söta människor fått i julklapp ^^ (jag skulle aldrig få anime, manga eller dockor av min familj)
I vår familj är det så att efter man fyllt 20 så ger vi inga julklappar. Jag fick dock ett spa-paket till fötterna av min kära mor ^^
Av en vän i USA fick jag ett underbart paket med en Will-docka (från witch ni vet), en annan docka och en massa småsaker. Detta för att jag hade anordnat en Secret Santa-grej på forumet men kunde inte själv deltaga. Det kom fram Lille-jul!
Jag fick även diverse lotter och en mascara *yay*
Av Ami, fick ja ju lera för ett tag sen ^^ och just ja, fick ju gameboy w.i.t.c.h av Tilda.
Så, jag klagar inte, nej tro inte det.
Av min pappa fick jag 300:- varav ca hälften går till denna;
Det blev en dubbel istället för två, dock varken gaffel eller bentopåse (men de kan jag själv fixa)
Här kommer min csplay historik-svar;
och så vill jag avsluta med dessa;
19 dollar på bodyline! Det ska köpas som present åt mig själv, jag fyller år i mars! Ser det inte ut som jordgubbar som pinglor där på rosetterna???


Postat av: Kokorochan

svar: hihi jag vet :D brukar köpa peruker som ser ganska så äkta ut ^^ får alltid höra saker på stan, som "vad fint hår du har" eller "hur lyckades du färga det sådär", när jag har mina peruker ^^ de blir alltid lika chockade när jag säger att de inte är äkta xD



kramar<3

/kokorochan

2010-12-26 @ 14:02:57
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: vampireknight!

; Oh, phu! Tur att jag bokade idag -w-!



Men vi ses där va :D!?

2010-12-26 @ 23:33:26
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0