Min cosplay-history

Min cosplay-history e inte särskilt full. Här är alla mina "försök" till cosplay.

Få se om ni kan identifiera dem XD

Jag kommer posta svaren nästa gång ^^



(Klicka på bilden)



Postat av: E m i l y ♥

Tycker din cospplay som Kiki var fin. Du är en väldigt fin Kiki <3



Du har gjort fler cosplays än jag :). Jag har "bara" gjort två stycken. Misa Amane (Death Note) och Yuuki Cross (Vampire Knight). Men hoppas på fler i framtiden.



kramar =D

2010-12-23 @ 00:29:16
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: Ami-chan

Jag har heller inte gjort speciellt många, egentligen bara två (Alice från American McGee's Alice och Mion).



Men det ska också bli fler! Jag håller med Emily, du passar väldigt bra som Kiki.

Jag känner igen karaktären du cosplayade 2008 men jag kan inte komma på namnet! De sista tre vet jag ju redan och den första har jag ingen aning >w<

2010-12-23 @ 07:48:13
Postat av: Luchinda

Din Kiki är så underbar <3 Den är så oslagbar!! OwO

2010-12-23 @ 20:37:34
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0