Något som stör mig...

Alltså jag surfade runt litet och kollade på bl.a andra bloggar. Kom över en som också sålde smycken, dock kan jag inte säga att jag blev särskilt imponerad.
Det mesta var smycken av typen, säg tex ett kors eller annat typ av hänge som h*n satt på en kedja.
Alltså typ berlocker man enkelt hittar på tradera eller panduro och som man hur enkelt som helst själv kan sätta i vald kedja eller öron-krokar.
Jag undrar hur bra detta säljer egentligen. De som gör dessa smycken får det ofta att framstå som att deras smycken är unika (såklrt, de gör det för att sälja) men egentligen är dem inte särskilt unika och jag vet ju själv att det inte ligger särskilt mycket jobb bakom sådana smycken, annat är det om man verkligen hade gjort något som det ligger jobb bakom...
Äh..var bara tvungen att skriva av mig...
PS glömde min mobil hos syrran...så inga bilder idag heller, gome!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0