Japaaaaaan

måste vara underbart.
Vart annars kan man gå på en konsert för att lyssna på en seriefigurs musikaliska uppträdande? Vänta litet, hon är väl knappt ens en seriefigur...bara en karaktär uppfunnen för att...sjunga....

Hatsune Mikuo

(hur lägger jag in ett youtube-klipp så att man kan se det direkt på bloggen?)

Annat då, jo, denna vecka har jag massa att göra, bl.a barnvakt tre dagar, vill gärna träffa kompisar, till helgen är det 30-års fest men jag SKA försöka att hinna med lite kreativt skapande också (ska inte lova för mycket nu)

 

 

Dels så har jag två beställningar kan man säga, dels så är det konvent i slutet av januari och för att inte upprepa misslyckandet med Kultcon måste jag börja i tid, och sedan har jag grejen med dig, Luchinda *yes I'm looking at you* XD
Och just det, om någon vet om man kan köpa rosa limpatroner (till limpistol ) i Sverige så blir jag väldigt tacksam!
Även syntetisk färgat hår i alla möjliga färger (ej peruk utan löst.)
// Live well -  Linnzy
Och såklart vill ju inte bloggen som jag vill ikväll...jag bör gå en html-kurs tror jag...


Postat av: Luchinda

!!!

Jag undrar om du hade kunnat göra ett par örhängen som är glass! 8'D Helst blå glass.. vit går också bra.



Och ett lite större halsband som en glass !? :D Ca 8-10 cm. Vill ha det på Uppcon cx

2010-11-16 @ 23:50:18
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Vampireknight!

Hetalia fan behöver du väl inte vara :3!

Innan gillade jag inte Hetalia men det är ganska bra.. Dock lite jobbigt att det är så många namn att hålla koll på.. Liksom Russia,Prussia?,Italia,Japan,China,Sweden,America,

Canada,Litchenstien* och typ 100 till :d..



Lite kul att jag trodde en Canada cosplayare var America på kultcon xD.. (Precis som i animen då alla tror Canada är America ibland)



Kan jag inte köpa den av dig :/? Känns taskigt att få. Eller kan du bara få något annat av mig typ någon sailor moon grej ^^?



Bra att du kommer ^^! (Då olivia-chan inte tänker pga hon inte vill synas på Väla men massa Hetalia cosplayare -_-') Ska bli kul att träffa dig igen :3!

2010-11-20 @ 10:54:48
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: Vampireknight!

; Do ya :D!?



Btw kan jag möjligen få hämta/betala/köpa? ett smycke av dig? (till Olivia-chan i julklapp ^^!)



Bilderna du har i något inlägg har du kvar alla dom smyckena :3?

2010-11-20 @ 16:41:24
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0