Ugh!

Ugh....
Vintern är på väg med stormsteg.
Har mejlat Confusion ang. försäljning, men fick svaret att det var väldigt fullt med försäljare, men det verkar som att han kanske kunde klämma in mej för han frågade vad jag behövde, ett bord typ och en stol. Vi får väl se.
Tog fram min lera idag och tänkte att nu jävlar anamma ska det skapas....två saker blev det. TVÅ!
Vad i hela vida världen har hänt med mej? Var är min gnista? Min vilja?  Min inspiration?
Kan det vara så att detta är ett tecken på att jag verkligen har tröttnat???
Noooooooo......
I will be back!
//Li-chan 


Postat av: Ami-chan

You shall be back! :D

Har du lust att hänga med och fika någon dag? Det är vad jag brukar göra när jag inte har någon inspiration ^^

2010-11-24 @ 07:40:39
Postat av: Luchinda

Vet du, oftast när man har såna svackor så när allting lossnar igen kliver man STORA steg i utvecklingen! :3 Så.. det kan vara bra att tappa allting! Händer mig hela tiden, sen plötsligt så har man hur mycket idéer som helst!

2010-11-24 @ 22:49:19
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0