Känner stressen

...och paniken komma!
På lördag är det Kodachi-kun och jag är långt ifrån klar med alla smycken! För att inte tala om min cosplay! och emellan allt det där så ska jag passa min systerdotter också!
Visst ser det härligt ut ?
Detta är då öronhängen och halsband som  ligger där så fint.
Bjd-sakerna sparar jag, dem får ni inte se förrän på kodachi, om ni kommer dit vill säga...
Vad gäller TNi-day så tog jag inte så mycket bilder, jag filmade en del, har klippt ihop det men Windows Movie Maker vägrar spara filmen så jag kan inte ladda upp den...;_;
Nu ska jag återgå till pysslandet!
See ya'!


Postat av: vampireknight!

Kakorna ser jätte goa ut :3! Blir sugen!



See jay att Kodachi-kun ^^!!

2010-10-04 @ 21:48:06
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0