Lite Offtopic

ÅÅÅÅÅÅHHH!!! Vill haaaa!!!!!

Hittade denna också, gjordes väldigt få av henne. Skulle kosta ca 800:- med frakten....;_;
Men jag har redan min Will-docka och jag hittade en Hay-Lin på tradera, dock inte med orginalkläder ;(
I övrigt då?
Well jag har kommit igång lite med smyckestillverkningen, men jag måste alltså sätta fart!
Tyvärr kommer nog inte mina cosplay-planer att gå som jag tänkt...har inte ork/tid att sy....;_;
Det var nog allt....
Får visa sen vad det är jag pysslar med...
Jo just det, jag hade en dröm för ett tag sen, jag var på kultcon och skulle skynda iväg för jag höll på att missa bussen. På bussen kom jag på att jag glömt min dator och mitt kassaskrin!!!
Som tur var fick jag nästa dag veta att Lu-chan hade gömt dem under ett bord i en hörna...XD
BTW Min Sailor Moon docka är *nästan* klar...bara lite småsaker kvar!


Postat av: E m i l y ♥

OMG! Gud vad fina Witch-dockor! Speciellt den längst ner. Aww :) Så himla fin.



kramar =)

// Emily

2010-10-23 @ 11:47:40
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: Elin(DuzellChan@Youtube)

Har typ sånna där små witch dockor dock så vare inte den där versionen utan en med will i hennes witch kläder och sedan dem andra i vanliga orginal kläderna ^^

2010-11-18 @ 16:47:42
URL: http://rubberduckzilla.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0