Sa jag att jag var klar?

Jag sa visst det va?
Jag brukar allt-som-oftast drabbas av sista-minuten-inspirations-kick.
På Lördag blir de Kodachi och då är det ingen återvändo.
Det enda jag är rädd för är att sälja slut, fast det är ju bra på sitt sätt ( köp,köp,köp ;) ).
Problemet är att hinna göra nytt till Kultcon, som jag för övrigt har fått betalningsinformation till idag ^^
I övrigt har jag anmält mej till Confusion (www.confusion.nu) det kommer bli bästa awesome någonsin. Det ska bli så kul att träffa er alla igen!
Imorgon ska jag prova ut kläder med peruken och försöka göra klart allting. fast det blir nog en all-nighter inatt XD
Ja ne // Linnzy


Postat av: Vampireknight!

; Kan du träffa upp mig och Olivia på stationen kanske :3?



Skulle vara bra att åka med någon som kan hitat i Lund!



2010-10-08 @ 12:50:03
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: Lucinda

Yaaaay :'3

kommer bli så awesome imorrn !! X'3



Men duu... ~~

Jag skulle vilja göra en liten specialbeställning till min vampyr BJD (har inte fått hem honom än, men han kommer förhoppningsvis fram i nästa vecka xD) . . . han vill ha blodtabletter ><

Och cupcake med blodtopping på :'3



Hade det gått o göra ? OwO

2010-10-08 @ 17:50:14
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0