Kodachi-kun 9:e okt 2010

 


Såhääär fin var jag kl 06:45 igår, på väg till bussen.
Hana och Kim fick följa med.
Jag mötte upp Tilda och Olivia på Knutpunkten i Hbg.
Härligt att inte behöva åka ensam.
Lite sne min peruk är då...hade stora problem med den....
Tror ni det var mycket folk eller??

Hana och Kim höll koll på godispåsarna till andra dockor.





Lite bilder på mig. En från facebook och en från Tilda ( Chirudesweets.blogg.se )
Jag är faktiskt väldigt nöjd, speciellt med Tildas bild!  (den sista)
Jag såg en Sailor Venus, hade velat fotas med henne men hant inte fråga ;_;
Det var ett kul konvent som vanligt, men jag kunde ju inte sketcherna eller nånting, får se på tuben senare. Och jag glömde att fota folk :(
Men jag är glad, sålde mycket och fick jättefint beröm från folk.
Ska göra ett annat inlägg med min gäsbok inscannad!
Under tiden, detta köpte jag av Lucinda ( kirakira.blogg.se )
En Mamegoma glassaffär jag är övertygad om att den kommer fungera med min lera också.
Instruktionerna var inte så svåra att förstå ändå, bilder är bra!
En sista sak bara; Lunds bussarna är epic fail...eller skånetrafiken.se....hade skrivit ut så fina instruktioner, dock betyder tydligen "läge B" egentligen "läge A".... och stackars Tilda som frös.


Postat av: vampireknight!

Ush va kallt det var :S! Men det var riktigt skönt att komma hem och sova ^^!



Heter jag Tilde nu xD?

2010-10-10 @ 19:32:32
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: Anonym

; Då tar jag en bild av dig >w< ! Mohaha..



Naww :3. Aroigato!

2010-10-10 @ 19:33:43
Postat av: vampireknight!

O.O Eller det går inte o_______o?

2010-10-10 @ 19:34:52
Postat av: Lucinda

Längtar efter att få se vad som kan fixas med hjälp av glassfabriken !! X'3 Mamegoma Sweets Factory FOREVER <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-11 @ 00:45:30
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0