Brainstorm!

Sitter här med min Vampire Knight -mugg och försöker brainstorma. Känns som att jag har alldeles för mycket på gång på för kort tid.
Okej, jag har nästan två månader på mig att förbereda mig.

Först måste jag tänka ut hur mycket varor som jag ska ha med mig till KULTCON, sen fick jag veta att Kodachi kanske kommer vara bara ett tag innan...så jag ska ha grejer till det med. Jag tror att jag iaf kommer ha minst tre speglar med mej på vardera konvent.

Jag måste bli klar med min Serenity/Sailor Moon docka, problem har uppstått med hennes hår och designen på klänningen blev inte riktigt som jag tänkt....också ska jag helst hinna göra ett vackert stativ till henne (det ger fler poäng och större chans att vinna...)

Den 1:e oktober är det The Ninja Ichigo day, jag kanske kommer cosplaya Usagi, kommer låna en rosa/randig tröja av min kompis. Den kändes väldigt mycket Usagi...men vad ska man ha till?? Förslag mottages gärna!

Och som om det inte räckte, så vill jag sy en cupcake-kudde, en sån som fanns på Lagerhaus förut, typ. (Innan ville jag ha en cupcake-mössa, men funkar inte riktigt om man ska cosplaya.) Men har inte råd med detta just nu....

Utöver detta ska man vara barnvakt, umgås med kompisar (ok, en kompis men ändå) och jag måste sätta igång me jobbsöket igen alltså för det går riktigt trööööögt!

Nu ska ni få se lite nytt;

(klicka på bilderna för att förstora)

Hej så länge, my friends! 


Postat av: vampireknight!

När komemr igentligen Kodachi-kun vara ^^?

2010-09-08 @ 16:21:55
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0