Gammalt och nytt

Här är lite blandat, det mesta är gamla grejer, men ringarna tror jag inte att jag har visat innan...
(kakorna, donutsen mm)
Två nya deco-speglar, ganska simpla men tyckte dem blev söta.
Till Kodachi-kun kommer jag att sälja lite godis och dylikt i paket som passar till obitsus/bjd's, men fortfarande, liiite svårt med att hitta rätt skala.
Hittills har jag dock bara 3 paket.
Innehåll?
2 donuts
2 kakor
6 stycken pocky-pinnar i tre smaker.
Ska de innehålla något mer?
Kanske ska göra 3 paket till med något annat i...


Postat av: vampireknight!

;Svårt att dumpa Arvid-kun tror jag T-T'.. Han har sagt att han inte är så inttresead av cosplay (även om han sagt att han sa det såg roligt ut xd?)

Och igentligen är ju resan till Malmö hans föddelsedagspresent.. Så jag får offra mig ^^'.

Kodachi-kun kommer ju också !

2010-09-29 @ 21:55:20
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: P-chan

Sv: Jupp, det såg man typ direkt iallafall på "sailor moon" xD

2010-10-01 @ 23:33:49
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0