Rant rant rant

Tog fel på datum! LOL. Idag är det ju faktiskt 1:e september!
Idag (31/8) är den sista dagen att anmäla sig till tävlingen(senast 23:59). Jag ändrar bestämmelserna lite, om du varken har facebook, bilddagbok eller någon blogg, så är det okej, du kan vara med ändå så länge som du kommenterar HÄR
I övrigt kan jag berätta att jag har inhandlat FYRA nya speglar för dekoration! Superbra va!
Dock hinner jag inte med så mycket som jag vill. Har just börjat göra en Sailor Moon/Serenity inspirerad barbiedocka. Den ska vara med i en tävling i oktober och jag är inte ens halvfärdig. Tyvärr är det strängt förbjudet att lägga upp några bilder innan den är klar!
Just det, jag efterslyser  mini-mini-stjärnor, helst i silver, det kan sitta på ett armband eller halsband eller öronhängen som inte används. De ska helst inte vara större än 1 cm från spets till spets. Jag byter gärna mot en charm av eget val!
Jag har ritat en fin Sailor Moon bild också...nu ska den bara målas också...Kollar på sailor Moon-VHS:er på svenska, och fråga nu inte vad VHS är, ni ungdomar känner väl inte ens tiill vad en videospelare är. XD
Usch nu blev det mycket icke-YumeD-prat.
Sorry!

 



Postat av: Lucinda

Får man fråga vilken tävling du ska vara med i ? OwO .. och kan man rösta så vill jag ju såklart rösta på dig !! >:3

2010-09-01 @ 12:09:54
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0