Plugg, plugg...

Så, nu har jag börjat Handels-kursen, hade mina första lektioner igår och kom in lätt i det tack vare att jag läst det mesta innan men behöver fräscha upp kunskaperna innan jag hoppar på steg 2 (om jag inte får jobb först)
Det kommer bli massa plugg och väldigt lite tid till YumeDesign. Men lite ska jag allt hinna med. Har ju Kodachi-con att tagga till (även om det känns i plånboken att behöva betala ca 250 för ett en dag, (resa + inträde) menfår vara glad över att inte behöva betala bord och att jag får träffa mina sk cosplay-kompisar)
Funderar på att gå på sci-fi mässan men det kostar det också och jag har ju inte kommit igång med mitt csn och tiden räcker inte riktigt till så mycket som jag vill.....
bai bai// Linnzy



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0