Gud vad jag längtar!

Till Kodachi-kun!
Jag vill träffa folk, göra nåt kul och framför allt kanske förhandsvisa min nya "cosplay"...
Det vill säga om jag hinner få den i tid....
Fast samma vecka som det är Kodachi så har jag prov ;_; i fööretagekonomi...I will probably fail.
Jag har inte fått bekräftat ännu om YumeD kan få säljplats på Kodachi (skickade mejl i måndags) men i värsta fall kan jag säkert samarbeta med Tomodachi ;)
Förra Kodachi var dock...ingen hit..folk verkade spara sig för UC så försäljningen var låg, hoppas det blir bättre denna gång....
Jag funderar på att inte bara göra kakor och godis i fortsättningen vad gäller smycken eftersom det är så begränsat, men det kommer att hålla sig på det söta hållet ändå.
Nu ska jag gå ock pyssla!
Ja nee


Postat av: Luchinda

Du har ALLTID en säker plats hos Tomodachi om det skulle krisa !! :)

2011-09-11 @ 23:23:16
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0