åhåhåhåhå

Hejhej allihop (alla två?)
Jag vet att jag inte har varit särskilt aktiv  här i bloggen och jag har lite dåligt samvete över det.
Jag har ju iof inget nytt att visa upp än så länge, eftersom vi har haft ganska varmt så har det varit helt omöjligt att jobba med lera. Dessutom har vi haft mycket problem med internet och sånt.
Jaja, nu är det över och jag har ny inspiration, men ingen ork. Jag vet inte, ibland känns det så himla himla meningslöst. Men jag vet att när det blir dags för konvent så kommer jag att vilja sälja mina prylar...då gäller det att ha någonting att sälja också XD
I våras hade jag tänkt gå på Genki-con i Danmark MEN glömde bort det och sedan helt plötsligt var det försent....
Nåja något roligt som händer är att det kommer vara en cosplaypicknick den 10:e augusti, denna gång i Helsingborg. Jag längtar efter att träffa folk igen. Känner mej ensam ibland....men nu ska man träffa likasinnade igen :)
Over and Out //Linnzy



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0