Beställa från Yume Design

Så här ska du gå till väga om du är intresserad av att köpa något jag har ute på försäljning eller om du vill beställa ett speciellt smycke;
Det enklaste är att kommentera i det senaste inlägget jag har på bloggen, skriv vad det är du vill ha så skriver jag tillbaka.
Lite regler och riktlinjer;

 

När jag fått din beställning, godkänner jag den.
Det händer att folk beställer och sedan inte betalar, därför skall det betalas senast tre dagar efter bekräftelsen.
Frakt tillkommer, dock är det individuellt, beroende på vad exakt det är du beställer.
Jag skickar ditt smycke så fort det är färdigt, eller efter att jag seratt pengarna har gått in. (Högst en vecka efter betalning), om du vill ha ditt smycke akut kontaktar du mig.

Betalsätt
Användning av internettbank
Du får mitt kontonummer, och blir tilldelad en siffra av mig, så att jag vet att det är just du som har betalat in.
Så här skickas ditt smycke:
Väl förseglat med bubbelplast och därefter väl förpackat.
Viktigt att veta:
Jag ansvarar inte för postens slarv.
Detta är för att ingen ska kunna lura mig.


Postat av: E m i l y ♥ - Photomadness

Svar: sant, man är mer van vid remixen. Drf kan det nog vara så att den är en anning bättre. Och den har ju ett snabbare tempo.

2010-08-28 @ 19:15:42
URL: http://photomadness.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0