Cosplay picknick HBG

I helgen var jag på Genki-conn sådär i sista minuten (obs har väldigt lite bilder då foto-reglerna var skumma)men här kommer lite bilder från Tisdagens Picknick istället (Klicka på bilden för att förstora);

På knutpunkten stod vi några stycken med en skylt för att möta upp folk. Då kom en vakt;
- Har ni tillstånd?
- För en picknick?!!
- Det är inte många som vet att man måste ha tillstånd för att demonstrera...
- Vi ska bara hämta upp folk sedan går vi och ska ha picknick, det är ingen demonstration.
Hahaha.
<3<3<3 Taaaamaaakiiii och Kyoua-san! <3<3<3
cosplay-picknick 2010, HBG eating icecream
Jag bestämde mig för att sy upp min gamla kimono till en kort kimono, blev superbra med min vita kjol undertill... (Thx Ma-chan!)
På Knutpunkten blev det gruppkram och Caramelldansen!
PS Glömde säga TACK till alla  för en underbar dag, alla härliga bilder (sorry, har inte riktigt koll på vem som tog vilka just nu, men jag har er säkert på fejan.) Tack för godsakerna också! Ds


Postat av: Lucinda

Awesomeness !!! 8'D

2010-08-11 @ 22:17:38
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Din Gamle Far... ;-)

De två översta bilderna är oklickbara...

... men det är kanske meningen... ;-)

2010-08-11 @ 22:47:43
URL: http://nicko.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0