Bilddagboken ?!

Haha...hade glömt att jag hade konto på bilddagboken...
Hittade dock en del sköna bilder från året som gått.
tex;
Ookashi-con 2010
Vet ni vem göms av den där pelaren? Jo Lu-chan, jag var så imponerad av hennes cosplay, men vågade inte prata med henne...haha, hur mesig får en 26-åring vara? (ps jag började även böla för att jag inte kunde hitta nån ordentlig plats att sova på den gången...hoppas att de har fixat sig till det kommande årets konvent)


Just nu längtar jag fruktansvärt mycket efter det kommande årets hanami-picknick...jag har riktigt höga förväntningar. Eller så är det bara för att jag längtar så efter att träffa likasinnade vänner igen.
Förra årets Hanami inträffade den 2:e Maj och det var då jag pratade med Lu-chan för första gången ! Alltså vad jag kan minnas...tror hon var och kollade mitt bord en gång på Okashii- men inte säker...

Jag sitter redan och funderar på vad jag ska fylla min bento med. Helst ska det vara Låg Kolhydrat-kost med andra ord; Mycket kött! Men jag vill sååå gärna göra en gullig bento typ bento-art-grej...

Snart är det nyår, jag hade velat fira det med någon speciell, men jag får nog nöja mig med min familj (inte för att dom inte är speciella men de delar inte mina intressen).

Vad ska ni hitta på mina vänner?
Man skulle samla ihop ett stort gäng och skicka upp en massa rislyktor istället för raketer...


Postat av: Luchinda

Jag minns OkashiiCon <3 Var o tittade på ditt bord, blev superimpad! 8'D .. var dock lite tillbakadragen då o.. visste inte riktigt hur jag skulle säga nått X'D (tur jag har lärt mig det nu -w-").



Sitter också o drömmer om hanamin... hade helst velat träffa ett gäng några timmar innan det börjar för o liksom göra sig i ordning o peppa ordentligt :3

2010-12-29 @ 02:00:44
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Ami-chan

Jag tycker att det låter supermysigt! ^^

Tänkte att vi kunde träffas hela gänget någon gång direkt efter nyår och fira ett japanskt nyår (Ja jag vet att det inte är samma datum och jada jada XD) Men jag tycker att det skulle vara trevligt! Kolla anime, snacka, dricka läsk och kanske göra lite origami att hänga upp?

2010-12-29 @ 10:17:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0