Dumma dumma dumma!

[start rant]
Ja dumma dumma DUMMA !
Jag hatar verkligen det här vädret. Inte bara för att det är kallt.
Jag hade tänkt att åka till Göteborg över nyår för att träffa en av mina bästisar, saknar henne så mycket att det nästan gör ont. Vi sågs senast i somras (det är ca 6 månader sen! ).
Vi kan inte ses så ofta pga avsåndet, dålig ekonomi och att hon pluggar så hon har ju inte så mycket tid över.
Och varför kan jag inte åka som planerat då ? jo, pga att vädret är som det är, det känns inte riktigt bra att åka så lång sträcka med buss då, man läser ideligen om avåkningar och krockar av diverse fordon.
Just nu är min andra vän i egyptien, så det känns extra extra ensamt.
och när jag ändå håller på och gnäller så kan jag ju nämna att jag just nu har PMS också så allt känns litet extra miserabelt.
[end of rant]


Postat av: Ami-chan

Aww klappa.

Vill du ha en virtuell kram?



Kraaaam

2010-12-28 @ 14:08:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0