Jäklar!

Varför ska det ta sån tid att skicka pengar från banken till paypal???

Mina skor är nu slut....Iaf de i rätt storlek...då är frågan...en storlek mindre eller större?
De fanns ju inne igår ;__ ;

Oftast har jag 37 - 38...men huruvida de japanska storlekarna stämmer med detta vet jag inte...jag mätte dock mina fötter och fick fram att jag hade strl 38 (med andra ord Japansk 24)


DOUSHITE?!!


Fast värre saker kunde ju skett...


PS

Om jag hade denna peruken;



Så skulle jag kunna cosplaya Amani Ichigo från Yumeiro Patisserie, hon är ju så söt hela hon...men *suuuuuck* den kostar typ 50 dollar med frakten...



Fast ibland har hon håret nere




Postat av: Ami-chan

Synd på skorna, men finns det inte liknande att köpa i stan? Som du kan pimpa med rosetter och en och annan lerjordgubbe? :)



Peruken är supersöt by the way!

2010-12-30 @ 13:53:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0