Mera om dockor...

Just det... Glömde säga att förutom Sailor Pluto så har jag planerat att börja på både Chibi-Usa och Maskerade Rosen. Här är några bilder jag fann på nätet. Jag tror att alla utom den sista i varje ruta är officiella, men jag är inte hundra på de.
Maskerade Rosen/Tuxedo Kamen/Mamoru etc...etc

Visst ser han HEMSK ut?!!

Jag funderar på att försöka köpa följande docka för detta projekt;

Han har ett bra ansikte tycker jag, svart hår (om än lite kort). Så jag behöver inte ändra mycket...men vi får se om jag hittar denna eller någon bättre nästa år.

Chibi-Usa
Hon är svår, det är väldigt svårt att räkna ut längden på henne i förhållande till Usagi/Annie.

Men jag tror att jag har hittat ett bra "offer". Muhahahaha!


Mina dockor kommer ju göras i min stil, och jag kommer inte att göra anime/manga-ögon...tro mig, det funkar inte på Barbie-dockor...

Sailor Pluto

Pluto...i lila?? Har inte hon typ nästan svart med djupt mörkt typ vinröda rosetter???


Bilderna kommer ifrån;
http://www.setsunakou.com/dolloutfits/dollcloths.html
Jo...Jo, det har hon...


Postat av: Ami-chan

Jag tror att den dockan du hittade kommer passa väldigt bra som Maskerade Rosen ;)

2010-12-04 @ 13:10:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0