MMS-blogga?

Igår försökte jag MMS-blogga...dock verkar det som att det inte fungerade...hmm...
I fredags vart jag i Malmö för Flashmob Freeze, träffade många "nörd"-vänner...(så säger jag om folk jag träffat på konvent...ta inte illa upp ). Det var sjukt roligt.
Träffade även Ami-chan på förmiddagen, åh vad kul vi hade och tänk, jag fick en liten julklapp;
Så sött ! Nu har jag lite mer energi igen ^^
Titta vad jag gjorde i torsdags med ett par begagnade hörlurar jag köpte på Tradera;
Fint va? Det var några på flashmob:en som ville tugga på dem XD
Vet ni vad jag vill göra?
Jag vill sy en lolita-klänning...men..men...mina sy-egenskaper är MYCKET begränsade....;_;


Postat av: Ami-chan

Åh najs! Göra egen lolita klänning! :D Vilken typ av lolitaklänning ska du göra?

2010-12-13 @ 07:33:54
Postat av: joanna

fint haha :D

2010-12-16 @ 19:18:24
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0