Födelsedag!

Så har man fyllt år också 
I lördags var jag iväg med min kompis och kollade på Alice...bra film men inte så bra att man ville se den direkt igen!
Av henne fick jag bl.a den här ursnygga smyckeshängaren som jag länge har spanat in:
Just det, jag har gjort tre söta "Note Holders"
Jag orkade inte redigera bilderna så ni får nöja er med dem som de är.
Muffisen doftar vanilj och pralinen doftar hasselnöts-nougat !
Underbara dofter! Och, ja, denn där vita klumpen ska föreställa en Onigiri (risboll) och den lyser i mörkret! Råkade blanda den vita och den självlysande leran... 'o_o

I övrigt har jag drabbats av inspirations-svacka.
Jag varken orkar eller känner för att göra något, samtidigt som jag vill, har tusen ide'er och det känns som att jag kommer kvävas om jag inte får utlopp för dem...













De kostar 60:-/st + frakt.

Det går även bra att beställa smycken här och hämta på

KodachiCon 8-9/5 Lund

Som jag mycket bestämt ska till.


Postat av: Lucinda

RE: yaaay det vore awsome ! :3

2010-04-04 @ 02:04:15
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0