Min resa till Kodachi...

EDIT; Fick tips om att söka på Svenhögsvägen25 A ist, och *vips* så fanns det en passande buss ^^bara jag nu inte går vilse därifrån XD

kommer att bli aningen besvärlig...
bussen från Billesholm måste jag ta 07:05 * uuuuh *
Byta i Bjuv till tåg mot Hbg där jag bytar till Öresundståg mot Lund.
Kommer vara framme i Lund ca 08:37.
Det är DÄR problemet börjar.
Det går inga bussar till Kodachi (fäladsgården, va?), jo det går en 09:29...och då är jag framme ca 09:48.
Tanken var ju att vara där en timme innan öppning för att plocka upp sakerna och ha det färdig till öppningen...vad göra vad göra??
Förutom att be till tillfälligt ansvariga gud att tågen går som de ska!


Postat av: DcastEye

Det går bussar tidigare. Bara inte till Fälandsgården, sök på Svenshögsvägen 25A, så borde det gå :)

2010-10-06 @ 21:24:50
URL: http://dcasteye-cosplay.blogspot.com
Postat av: vampireknight!

Funderar om jag ska köpa den :d.. Men pengar is the problem..



Uhhh..



Btw skulle inte du ta tåg från HBG eller nåt ^w^?

2010-10-07 @ 22:34:11
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0