Inspiration...

behöver jag....
Surfar runt på nätet, hittar många bra ide'er, snappar upp en hel del, funderar på hur jag kan göra nåt liknande utan att kopiera ide'n....och misslyckas!
Nu är jag där igen. Vid den där lilla stenen på vägen som jag måste lära mig att ta mig över.
Jag tycker om de smycken jag gör, och jag vet att andra också tycker om dem. Men samtidigt vet jag, att det kunde lika gärna ha varit någon annan som gjorde dem, för om vi ska vara ärliga, sådär jätte-unika är dem inte....Ibland undrar jag om det egentligen är lönt att fortsätta.
Visst, det är bara en hobby, en hobby som egentligen kostar mer än vad jag har råd med...
Men, äh vafan...nu kör vi!
Snart Kodachi ju...jag måste se till att peppa mer!
Pepp, pepp, pepp!
Kommande Öronhängen;
Blivande Ringar;
Fler blivande ringar;
Seriöst, kom gärna med förslag!


Postat av: Ami-chan

Miniatyrdjur då? Små maneter och krabbor med söta små ansikten kanske? ^^

2010-09-19 @ 19:21:57
Postat av: vampireknight!

Hur mycket kommer allt kosta ^^?

2010-09-19 @ 21:45:43
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: P-chan

sååå söta! :3 hmm... har ingen aning vad du kan göra! D: Men som jag brukargöra, ispirera mig av manga och anime~ ^^

2010-09-21 @ 19:16:46
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0