Tjo!

Luuuuuu people! 
Jag börjar bli mer och mer taggad nu, kan vara för att TNI-day närmar sig...*yay* countdown... Idag var (är) det höstdag-jämning.
Har varit ute och promenixat i den härliga höstsolen...fick sån lust att cosplaya...men buhu...har ingen passande cosplay att cosplaya ensam...well jag har egentligen INGEN cosplay ännu....
Jag ska cosplaya Will, på TNI, men inte säker på vad jag ska göra me håret...luggen e egentligen för kort och håret måste vara rött, jag e inte så sugen på att färga, men funderade på såndär röd hårspray...antar att det blir lite sådär...
Jag kommer dock ha på mig lila strumpbyxor pga att jag inte vill frysa ihjäl.
Fuschiafärgade stövlar har jag inga så jag lånar rosa gummistövlar.
Måste fixa det dära genomskinliga hängade tyget, har kanske en ide'.
Och håret skall klippas (var ändå på tiden.) Men jag kommer inte ha bruna ögon som Will, ni får klara er ändå ;)
So far so good don't ya' think ?
Sorry för allt cosplay-talk...


Postat av: Kokorochan

svar: samma här :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-09-24 @ 14:49:34
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Lucinda

Gud va söt !! X'3



RE: Men... Shiki gillar egentligen Ichijou, han vågar bara inte erkänna det!! ;'D

2010-09-24 @ 23:52:58
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Ami-chan

Såg din kommentar på Kirakira.blogg.se angående att du vill ha en bjd, jag står fortfarande vid att du ska testa att göra en egen!

Du kan ju alltid göra en liten, som bara går att ändra ögonen på (typ en pullip) till att börja med. ^^



Kul att du ska cosplaya Will :) Gummistövlar blir säkert bra!

2010-09-25 @ 21:47:15
Postat av: vampireknight!

; Jag tycker den är ganska bra faktiskt ^^'..

Men jag får nog följa ditt råd >w<..

2010-09-28 @ 16:54:45
URL: http://chirudesweets.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0