He..he..heeej...

Ursäktar för den grymt dålig uppdateringen här men har en massa annat för mig...som typ plugga.
Apropå det, har ni några bra pluggtips? Jag är asdålig på det egentligen, men jag har läst boken sjuttioelva gånger, samt skrivit frågor, förhört mig själv också vidare men det fastnar liksom inte. Och nu börjar vi på en av de andra böckerna....stress? Nej inte alls...men om detta nu ger ett jobb så är det värt det...annars vete-tusan vad jag gör....
Btw. peruk säljes;
den är typ guld-brun eller gyllen-blond...nope jag kommer inte va sailor moon mera...iaf inte ännu på myckeeeet länge.
Hårnät att lägga den i ingår. Dock hittar jag inte peruk-"strumpan".
150:- + frakt.
Använd fåtal gånger, lite trasslig i eh...tofsarna? slingorna? hårlängderna? flätorna? ja ni fattar men det går att reda ut. Bollarna sitter fast och går ej att ta av (jo med lite våld så går det säkert....)
Intresserad mejla; [email protected]


Postat av: Amion

Om det är enstaka ord som ska sitta (typ kassör = person som sköter kassa), kan du använda glosor.eu. Riktigt bra sida för just sådana ändamål. De håller också på att bygga ut den så du kan säkert hitta andra sätt att använda den på.



Jag lärde mig kemi, japanska, engelska, svenska och fysik genom den sidan. Du skriver in alla dina frågor själv.

2011-04-11 @ 08:12:00
Postat av: DcastEye

Brukar använda sammanfattningar som jag skrivit ner under tiden som jag läser alla texter. Har märkt att jag lär mig bättre när jag själv får skriva ner det.

2011-04-11 @ 15:27:00
URL: http://dcasteye-cosplay.blogspot.com
Postat av: amanda

hej har en tävling på bloggen var gärna med^-^

2011-04-12 @ 16:45:06
URL: http://animeamandas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0