Tja' Då!

Hur är läget?
Jag är förkyld och har varit nere för räkning ganska mycket...dessutom har skolan börjat, vilket är både kul och...inte.....oh well!
Jag var i GBG för ett tag sen då min kompis fyllde år (+ att hon släppt nyheten om sin graviditet, så det blev dubbelt firande...)
Jag gav henne något som jag oftast gör, något personligt.
Fin ask jag själv dekorerade med scrap-grejer jag fått av Lu-chan <3
Tadaaaa! Lakritspipor i lera, Ma-chan ÄLSKAR lakritspipor! DOCK förstördes lacket när jag la på lakrits-doften (jag hade ingen arom innan jag lackade dem) Nåja, man lär sig något nytt varje dag!
Den 7:e augusti fyllde deviantArt 11 år, jag ordnade ett dev-meet...dock var det både Genki och När-con >.<
Men det blev jag, Helle, Sara och Evangeline!
Hon e så darn kawaiiii!!!!
Vi hade jättekul.....
What else...
17:e sept Studioduvfa's COSPLAY photo Kick-Off!
Borrower Arietty, och det på bio, dock verkar det bara vara dubb än så länge, den 2:e Nov
Den 1:e oktober är det Kodachi-Kun
Danse Macabre 12:e Nov (verkar luta åt en äldre, utvecklad Kiki m gothic lolita klänning ^^ )
och ja ni vet...skola, doktorn mm
Just det, Tomodachi kommer att infinna sig på TokyoExpo :) och där kommer även finnas litet YumeD-saker <3<3<3<3<3<3 Men inte jag :( Jag är fattig.....


Postat av: E m i l y ♥

ÅH, vilken fin bjd <3 :) Vad söt hon är :D



kramar<3

2011-08-24 @ 19:01:35
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0