Konvent igen ^_^

Vet ni vad?
Det är typ två veckor kvar till Okashii-con....och som vanligt känner jag hur stressen gradvis byggs upp. Men det kommer nog gå lika bra som vanligt!
Annars då...jo jag har klippt en gammal peruk...först försökte jag reda ut alla knutar men det gick sådär. Nu är den typ axel-lång, ser rätt bra ut, men den är svart, det passar inte mej riktigt...


Postat av: P-chan

Hej linnzy! Nu är det så att jag råkade radera mailet jag fick av dig.. Och jag tror jag måste bestälal en ny fickspegel eftersm min bror råkade tappa min så den gick sönder! ;__;

*



Kan du skcika ett mail med ditt bankkonto en gång till och kanske slutsumman på allt då? Eftersom du sa 400 :- för allt så antar jag att det blir 479:- kanske? Men kan sätta in 500! ^__^ <3



Hoppas det inte är till besväret!

2011-02-19 @ 17:24:28
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0