2011

Vet ni hur otroligt höga förväntningar jag har på 2011 ?
Det är inte riktigt klokt.
Ikväll letade jag upp lite lolita-dress-up games...3 timmar senare hade jag bl.a gjort dessa;
Hmm..ja...vad tror ni att jag tänker på???
Jag gjorde även lite andra mer crazy-dolls;
och såklart...om jag hade OBEGRÄNSAT med pengar, då hade denna blivit verklighet;
De flesta gjorde jag på www.rinmarugames.com
Där fanns massvis med BRA dress-ups....och det är litet beroendeframkallande.
BTW, jag har nu beställt mina älskade skor...dock en storlek större än  min normala...de ska nog gå bra...annars får jag lägga i en extra sula.
ÅÅÅhhhh...ja e såååå TAGGAD!
Jag har dock fortfarande inte fått tyget ännu så jag har inte kunnat börja sy ännu...vilket kanske e bra...jag och symaskinen är inte riktigt kompisar...men det måste ju göras någon gång ju..*suuuck*


Postat av: Luchinda

Har också helt sjukt höga förväntningar :'D

... Och det kommer bli världens bästa år!! Tänker i alla fall kämpa för det. Och gud vad jag längtar tills lördag!! X'3

2011-01-03 @ 01:57:34
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Luchinda

RE: Oh tack så jättemycket !!!! :'D

Har köpt den nu >w<"

2011-01-03 @ 16:49:50
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0