CONFUSION - Aftermath - BILDBOMB!


Så här såg det ut på fredag-morgon. Fullpackat!




Behöver jag säga att det var lång kö..? Och eftersom vi kom innan de öppnat så kändes det som en halv evighet. 2 timmar stod vi i kylan. Personalen sprang ut och peppade oss då och då. Tur att man kunde vira in sej i sin sovsäck...


Jag tror att jag räknade till 8 Naruto-cosplayare ppå detta konvent... dock sa min kompis (som jobbade i infon) att det var det första konventet i Sverige utan en L!


Lite folk va?
(och det är inte ens hälften!)


TACK än en gång till Lu-chan som lät mig sälja lite smycken på hennes bord! (Nu e vi kvitt de där 20 kronorna ;) ) Och tack till alla ni som kom förbi och tittade (mer tack till er som köpte XD )




Helluuuuu there!





Well, it is the year of the rabbit! ^^





Vi längtar SÅ till Hanamin!


Jag vill prova såna naglar en gång...men kanske inte så extremt...


Sista bilden visar helgens inköp (ja förutom mat och dricka)
Första raden uppifrån; Bentobox med tillbehör (onigiri-maker och sånt) från Tomodachi.se
Mellersta; Konstbok och Gothic Lolita Bible (rolig fakta; utan att veta det fanns det ett reportage om ERGI i denna tidning, ett företag i sverige som gör lolita-kläder! Dem var också på konventet, jag bad om en autograf av ägaren !)
Sista; Sailor Moon manga japanska (dock kom jag på att jag redan hade den och hann inte byta den, får väl sälja den.) Sedan MITT BÄSTA KÖP; Haibane Renmei dvd-box! Trodde aldrig att jag skulle hitta den!

Förmodligen lär det dyka upp fler bilder på facebook!

Hej å tack!

Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack !
OCH JUST DET JA, TACK FÖR ALLA FINA KOMPLIMANGER FÖR MIN KLÄNNING, BÅDE PÅ KONVENTENT OCH HÄR PÅ BLOGGEN!


Postat av: Amion

Gud vad roligt att det blev ett lyckat konvent! Ska definitivt åka dit nästa år i så fall. Roligt att det inte var så många Naruto och otroligt nog ingen L! :O



Jag vill se fler bilder tack! :D

2011-01-31 @ 07:47:12
URL: http://tenebras-cordis.blogspot.com
Postat av: Luchinda

..jag är fortfarande skyldig dig 20 kr Q_Q" skulle ju dra av det när du betalade för benton.. men jag var ju såklart inte där när du gjorde det XD

aja, vi reder ut det på Okashii! >:3



Confusion var awesome!! :'3 men som sagt, ses på Okashii!! 8'D .. och då är jag Kyoya ;'3

2011-01-31 @ 18:17:08
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: P-chan

Ser verkligen hur kul ut som helst!! >w<

Btw såg på Lu-.chans blogg dina suupersöta fickspeglar(har ju själv köpt en) Men funderar på om du har kvar typ 2 stycken för jag tänkte ge bort en var till mina vnner som fyller år snart! ^__^ *hoppas de inte läser detta hihi ^^* De verkligen beundrar hur underbart söt min fickspegel är så.. why not buy one to them? ^^ Du har evrkligen talang!! :3



Kram! ^w^

2011-01-31 @ 20:14:40
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: P-chan

Oh btw glömde säga, om det finns några kvar så kan jag betala nästra månad i think! :3

2011-01-31 @ 20:15:40
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: Hjortron

Awesome konvent, och du gjorde det ännu bättre ^w^

Min kompis blev jätteglad för munkhårspännet! :D

2011-01-31 @ 20:54:14
URL: http://hjortronchibi.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0