JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jag har hittat en relativt billig kjol (annars tack Ami-chan), och säljaren finns i malmö, han gick med på att jag hämtade den personligen.

Perfekt!

DESSUTOM, när jag var på väg till malmö idag så ringde jag hem för att tala om för min kära oroliga mor att jag snart var framme, då sa  hon att det hade kommit et JÄTTESTORT paket till mig...YAY mina skor! Doch´k kommer jag inte hem förrän troligast på söndag ; _ ; Så typiskt, om det inte hade varit röd dag igår....hadé jag fått dem igår...

MEN idag vart jag p Myrorna, hittade många fina blusar, dock var de flesta för små, till sist så fann jag en som passade.

Då är det bara typ själva kjolen kvar att fixa...kanske blir det premiär på Confusion?!





Imorgon blir det anime-tittande med konvents-kompisar ^^


Postat av: wilmisen

hej jag hörde att du oxo gör massa sööta kawaii charms:D jag gör oxo det jag blinga min mobil med mina egna och jag älskaar dom! nu har jag börjat göra sånna saker med silicon som ser ut som grädda:D om du vill chatta och prata om saker som båda gillar kolla min blogg och adda mig på facebook wilma hansson vi sees:D

2011-01-07 @ 21:09:56
URL: http://wilmisens.blogg.se/
Postat av: E m i l y ♥

Den kjolen ser ju jätte fin ut <3

2011-01-08 @ 00:06:20
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
Postat av: wilmisen

sc: a samma här i början e det jätte kul sen e det bara kul vissa gånger när man känner för det:D men det e kul när fölk tycker dom e fina och frågar vart man köpt så säjjer m,an stolt: jag har gjort dom. hahahaha:D det e ganska najs:D

2011-01-08 @ 09:44:08
URL: http://wilmisens.blogg.se/
Postat av: Ami-chan

Haha den ser ut som min ju! XD

Du kommer säkert bli superfin, kommer bli så kul att se dig i lolitastil på Hanamin (om inte tidigare då) :)

2011-01-08 @ 10:07:10
Postat av: Amion (Ami-chan)

Jag har skaffat blogg som sagt ;)

Har länkat till dig på min affiliatelista.

2011-01-09 @ 20:05:50
URL: http://tenebras-cordis.blogspot.com/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0