Ny obsession...

Bara för att ni inte ska glömma bort mig.
Jag måste berätta att som de flesta av er redan vet är jag en liten barbie-docks-fanatiker.
Den senaste trenden är Monster High som har beskrivits i pressen som "barbies onda kusin" vilket inte är riktigt sant.
Dessa monster är barn till de klassiska monstren vi känner och älskar tex Deuce Gorgon, han är skolan stentuffaste kille med betoning på sten, son till Medusa. hans flickvän Cleo de Nile och hennes syster Nefera.
Vi har en vampyr som inte tål blod,Draculara,  en sötvattenvarelse Lagoona Blue och hennes förbjudna kärlek som är havsvattensvarelse, Gil. Och självklart varulvar mm.
Min favorit har varit Heath, en kille som har eld som hår och tänder eld på sig själv vid upphetsning...men han har inte funnits i dockverision, han har bara funnits med i böckerna och serien, jo det finns en serie, sök på Youtube. Monster High. Nu har även hans kusin dykt upp, Jackson Jekyll, som tror att han är en "normie"...han är alltså inte medveten om sin mörka monster-sida; Holt Hyde. Holt blev direkt min favorit när han dök upp i serien, älskar hans beteende och röst!
Vill SÅ ha några av dessa dockor... Speciellt Holt!
Problemet är att dessa dockor inte har gått att få tag i här i sverige, (tydligen finns dom men inte under den vanliga dockavdelningen iaf, och vi är lååångt ifrån utbudet i USA)
En vän på ett dockforum såg holt på rea idag i en affär (i usa) och köpte honom åt mig, då vi redan har ett "swap" PÅ GÅNG. hON ÄR BARA bäst!!!!
Holt-wiki; http://monsterhigh.wikia.com/wiki/Holt_Hyde
Jag vet inte varför jag fastnade för honom egentligen...jag bara gjorde det...
:D :D :D


Postat av: E m i l y ♥

Jag har en monster high docka. Cleo de Nile (Dead Tired). Dom dockorna är grymt fina. Skulle väldigt gärna ha flera <3 Och han där Holt Hyde är verkligen cool. Hatar att han intr finns som docka i Sverige.



kramar<3

2011-10-22 @ 19:51:50
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0