♫♥★Hejsan svejsan★♥♫

EDIT; Försäljningsdelen kommer att uppdateras då och då!


Jag har hittat den absolut perfekta vår/sommarjackan till min lolita-utstyrsel...jodå, snart är den komplett.
Jag bara hoppas att den är kvar tills det att mina pengar kommer in på paypal...annars kommer jag att skrika.
Visst är den snygg och jag fyller faktiskt snart år! 

(Den vita då då) Och hur ska jag ha råd med det här då undrar ni (med tanke på mitt gnäll-inlägg ang. tandläkaren för ett tag sedan) Jo det är helt enkelt så att jag får försöka sälja en massa saker på tradera bl.a. Det är bara det att jag inte vill skiljas från mina saker ;_; och...och...och...jag vill ha en massa saker...

Nu ska ni få se lite bilder på mig. Tagna av alla möjliga personer...
How may I assist you?
Oh my...Ky-ky-kyoua-kun...
Kyaaa....I'm so embarrassed!
(vänta tills ni får se videon...om den kommer upp..hahaha)
Bild på mig och Ami-chan som Skånska Dagbladet tog.
(Hana och Kira är med också) Dock kom bara Amis namn med i pressen, hela intervjun var borta....




Postat av: P-chan

åhh bara undrar.. får man köpa Fushigi yuugi nr 16 enskilt? :3 Har bara 1-15.. hittar inte de andra böckerna någonstans TwT

2011-03-09 @ 21:56:07
URL: http://lillapchan.blogg.se/
Postat av: Amion

De ändrade vår bildtext så nu står det lite mer :3

I tidningen står det våra namn, våra smeknamn och att vi var hyftat nöjda med försäljningen på konventet ^^

2011-03-10 @ 07:25:12
Postat av: Vampireknight!

Shojo stars :D!!? Saknar några.. Har du hela Första och andra årgången ^^?



; Kan knappt vänta själv :3! Ska bli så kul dock är jag lite rädd för att jag är för 'ung' för att cosplaya henne då de överdriver henne ganska mycket utsendemässigt..



2011-03-10 @ 17:24:36
URL: http://chirudesweets.blogg.se/
Postat av: frida

var har du hittat den svarta jackan är så kär!!??

2011-03-28 @ 19:29:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0