Makenai! Ashita e SAILOR YELL

Hohoho....här sitter jag och drömmer mig bort.....
Lite ofärdiga prototyper.....men vad ska det bli? Charms? Halsband? Ringar? You tell me! Dessa kommer också finnas i MYCKET begränsad upplaga. Men förhoppningsvis kommer jag kunna använda pärlor och nagelstenar för att få det mycket finre sen.


Postat av: Kokorochan

svar: inte alltid, men för det mesta ^^ <3

vad tråkigt att dina vänner känner så :( jag får ha på mig vad jag vill för dom. Är man vänner ska man inte skämmas för den andre. Tycker jag iaf :) men det finns ju tillfällen då det är svårt att klä sig i lolita. Ska jag ut och sporta tex eller om vädret är dåligt och det regnar har jag inte lolita.



kramar<3

/kokorochan

2011-05-17 @ 10:37:15
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: men lolita kläder passar oftast väldigt många då de går att förstora och förminska väldigt lätt ^^



kramar<3

/kokorochan

2011-05-18 @ 13:43:10
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0