Sommaren närmar sig

Snart är det många som får sommarlov, kanske slutar ni nian och sprids åt alla håll och kanter, eller kanske ska ni ta student, eller någon ni känner! Varför inte köpa en unik present?
Jag är lite sent ute dock så om det är nåt ni är intresserade av mejla mig snarast med era önskemål;
[email protected]
Sminkspeglar 120:- st
Gigant Cupcakes 89:- st (till halsband eller som mobilsmycken etc)
Milkshakes 59:- st (utan kedja)
Halsbabd i form av en stor klubba 69:- st (utan kedja)
Övrigt  49:-
(öronhängen/mobilsmycken i form av kakor, onigiris eller något annat (ca 1 cm höga))
Detta är då bilder på tidigare smycken jag gjort.
Glöm inte att tala om vilka färger ni vill ha!
[email protected]
Som sagt, beställningar snarast då jag har mycket skolarbete på gång + att det snart är Uppcon (obs; smycken kan hämtas på UC om så önskas men betalning måste ske innan jag påbörjar arbetet)


Postat av: Kokorochan

svar: jo jag kan tänka mig att det är många som är sweet lolita :P jag om min kompis ska twinna så jag hoppas vi kommer med :3 samt att vi har sytt våra kläder och då brukar man komma med ^^ jag får hoppas på det bästa :)



kramar<3

/kokorochan

2011-05-20 @ 10:46:34
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Luchinda

RE: Oh OwO så awesome !! För nått år var det begränsat till typ 30 resor eller vad det var..

Måste skaffa ett sånt kort 8'3

2011-05-25 @ 17:53:05
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0