Nov. 13, 2011

Hemkommen från en supertrevlig helg, igår var det Danse Macabre och fast att jag inte är mycket för dans och musik så var det trevligt, det bästa var själva middagen och aktiviteterna och såklart själva minglet.
Sedan istället för att åka hem mitt i natten och sitta på en station alldeles ensam så följde jag med två kompisar och sov över, det var jättekul!
Så häääär fin var jag! De flesta vet nog vem jag föreställer men för er som inte vet är jag Kiki (Kikis Delivery Service) i en lolita-outfit och något vuxnare style. Magen skall bara minskas liiiite till hehe...
Något stark blixt på bilderna men det var antingen det eller asdåligt ljus.
Det närmar sig jul med stormsteg, jag LOVAR att jag ska slänga upp lite bilder på smycken mm som ni kanske vill köpa för att ge bort :) Håll utkik efter det!
Vad är det bästa med julen enligt er? För mig är det att ge bort julklappar, jag anstränger mig alltid för att hitta den perfekta julklappen till mina närmaste!
Det närmar sig jul med stormsteg, jag LOVAR att jag ska slänga upp lite bilder på smycken mm som ni kanske vill köpa för att ge bort :) håll utkik efter det!
Vad är det bästa med julen enligt er? För mig är det att ge bort julklappar, jag anstränger mig alltid för att hitta den perfekta julklappen till mina närmaste!


Postat av: emmy ^^

hej vilken fin outfit!!! jätte snygg :D

2011-11-13 @ 20:40:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0