stannar

För tillfället stannar YumeD kvar här ändå, tumblr känns inte riktigt som bästa platsen för yumed....jag vet inte, det är ju inte ens säkert att YumeD kommer fortsätta att finnas kvar under det kommande året.


Postat av: Ellen - LCHF och mycket mer

Svar: Nä håller med, man beter sig inte så! Det är Call center jobb, svensk support. Om du har lust att flytta ner till Tyskland och jobba med detta så säg till ;-) då ska jag se till att få den nya utslängd och få ner dig istället! De har fan letat svenskar i hundra år, nåja, sen jag började har de letat efter en till och när de äntligen hittar en som är villig att flytta ner till Tyskland för detta så är han SÅN! Så jäkla tyyyypiskt! kram

2012-05-27 @ 12:29:51
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Sara

men nääää, kommer du inte sälja mer? :'( Det var ju så fint!

Svar: Hej! Ursäkta det sena svaret men nej, tyvärr, då det inte riktigt går runt så kan jag inte sälja mra, dessutom har jag probem med händerna numera så jag kan inte längre arbeta så bra med dem :(
Linda Lindberg

2013-02-08 @ 09:21:49
Postat av: Moa

Va?! Men vad kan man då köpa alla sakerna? :O

Svar: Tyvärr kan man inte längre köpa mina grejjen, loggen kommer att göras om till en pyssel-liknande blogg istället. Då jag har problem med händerna kan jag j längre arbeta så bra med lera längre. MVH Linnzy
Linda Lindberg

2013-02-08 @ 11:03:40
URL: http://mozisen.blogg.se
Postat av: eliin

Hade du tumlr? :) hnnnnnnnnnnnnnnnnn, jag bajsar på mig!!!!

Svar: Hej! förlåt, ja, jag har tumblr, linn-zy.tumblr.se och snälla, bajsa inte på dej...det är inte mysigt ;P
Linda Lindberg

2013-03-15 @ 12:31:21
Postat av: det du

äh va fan tog du vägen?! Halåååå?!

Svar: tyvärr haft problem i det verkliga livet sen kunde jag ej längre logga in på bloggen....
Linda Lindberg

2013-04-18 @ 09:40:29

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0