130720

Tänkte visa lite mera vad jag pysslar med just nu.

Först ut är det min älva som förhoppningsvis kommer att bli färdig till min ute-utställning, då kommer jag att ha en sk "tyst auktion" på henne.



Sedan har jag ju en del andra småprojekt på gång. tex my little ponys.





Igår hände det något riktigt kul. Vår jobbsökarklubb åkte på utflykt meningen var att vi skulle grilla men det blåste för mycket så vi gick rill Dunkers Kulturhus (helsingborg) för att kunna prata och bestämma vad vi skulle göra istället.

Eftersom projektet inte har pengar till att låta oss besöka saker sombkostar så var de tur i oturen att en av coacherna kände någon som jobbade där samt att hon var på plats. Så vi fick komma in gratis och bl. a titta på en designers kollektion.

HELT FANTASTISKT! Jag blev helt i extas av alla vackra kläder!! Vill så gärna lära mig sy ordentligt!!!!!






och många många många fler fantastiska kreationer! Alla skapade utav ☆Lars Wallin☆

Dessutom var där också "A day in the world" utställningen med bilder från hela världen tagna på samma dag...också fantastisk men jag hade svårt att koncentrera mig på den ordentligt.

Skulle vilja se kläderna igen dock! Bara för att!


Vad händer i eran värld då?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0