Ser inte så ljust ut.....

Jag tror tyvärr att YumeD kommer att få ligga nere på obestämd tid.
Detta betyder också att det inte blir några konvent, varken kodachi nu i maj eller något annat. (okej fortfarande obestämt angående Kodachi)
Saken är den att det har inte sålts så bra på de senaste konventen och mina personliga inkomster är på existensminimum, vilket i sin tur betyder att det inte finns pengar till material.
Utöver det har saker hänt i livet som har gjort mig mindre inspererad till att ens skapa.
Så, för tillfället vill jag bara säga tack till alla som har stöttat mig hittintills!
Vem vet, kanske YumeD åtteruppstår en dag.
//Linnzy


Postat av: Linda

:( vad tråkigt :(

2012-03-10 @ 20:08:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0