Framgång

...sker inte över en natt, det vet jag, därför har jag tålamod. Snart går auktionerna ut för denna gång, så passa på; http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=301840&listtype=1
Jag jobbar på med Lakrits kollektionen bäst jag kan, men leran jag köpte billigt verkar ha varit lite gammal. Den är svårknådad då den smular sig hela tiden.
Jag har experimenterat (svårtstavat ord, thank goodness för stavningskontrollen)  med att göra ringar, men det har väl funkat sådär. När jag äntligen fick tag i ett super-klister så gick jag omkring med ringen några dagar, jodå, den höll...så länge jag inte försökte stoppa ner handen i byxfickan...det var då den lossnade, av trycket förmodligen. Den typen av ring som jag gjorde var bara till för att visas, inte för att gömmas i en ficka. ^^  Nja, tillbaka till ritbordet.

Vad som är planerat i Lakrits-väg;

  • rött/ svart
  • rosa/ svart
  • vitt/ svart
  • orange/ svart
  • grönt/ svart
  • självlysande vitt/ svart





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0