Beslutsångest...

EDIT; Tack för hjälpen Ami...^^
Förresten såg jag nu att skorna finns i storlek 39 (det fanns inte igår!) Och jag har ett par skor i just den stoleken så det booorde ju kunna funka...Am I right?
GAAAAAAH!!!!! //EDIT
Eftersom skorna vart slut (jag får väl ha mina kiki-skor) så har jag nu beslutsångest.
+ Normal färg, man kan ha den till vardags. Den liknar Amano Ichigo,= cosplaymöjlighet.
- Dyr.
+ Röd peruk, så snygg, man står ut ur mängden. På rea för tillfället.
-  Osäker på om det blir kostigt till min lolita-utstyrsel?
+ Samma som ovan, dock något mer nedtonad och kan funka till vardags.
+ Kawaii-möjligheterna är oändliga, blond passar till det mesta. fri frakt.

Eller ska jag spara penngarna och se om jag hittar något annat XD??

HELP!


Postat av: Ami-chan

Första och sista tycker jag var sötast! :D

Alla passar både till vardag och lolita ^^

Jag röstar för Ichigo.

2010-12-31 @ 15:44:58
Postat av: Luchinda

Vart hitta du den sista peruken!?

Jag letar efter såna blonda tofsar till min Alois (secret version) >-<

2011-01-03 @ 00:35:19
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: E m i l y ♥

Aaww, men gud så fina peruker <33 :)

2011-01-05 @ 18:21:18
URL: http://mikaelsdotter.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0