Hanami - aftermath

* * * VARNING FÖR BILD-SPAM * * *
**********************
På väg till Lund! Framme i Botaniska Trädgården/Lund Satt och åt med dessa jättetrevliga människor! :)

On the way to Lund! Framme i Botaniska Trädgården
där jag träffade några trevliga människor som jag umgicks med.

Lucinda och hennes vän Phobos-san. Detta är min fina bento-box som jag var så stolt över. Bläckfisk-korvar och pastasallad med gurka och tomat, skinka utskuret som Sakura-blommor, dagen till ära. Lucindas *ena bento..hon hade många...

Lucinda och hennes vän Phobos-san (om jag minns rätt), bild två, min bento
med Sakura-skinka ^^, den andra är en av Luci-chans bentos.

Luci-chaaaan!!!! En annan bento från Luci-chan. Luci-chan med ätpinnar! ( I tried to but failed...miserabelt)
Luci-chan eating bento.
* * * KIREEEE! * * *
********
Sakura Mer sakura Sakura <3
<3 <3 <3 <3 <3
Jag trodde att detta var sakura...men de är

Har alltid trott att detta var Sakura, men de heter "Prydnads-körsbärsträd", det var inte dem vi satt under.

Kireeeeee !

Önskar jag hade kunnat stanna längre!
...och att jag tog fler bilder :(


Postat av: Lucinda

Yaaay !! 8'D

Får jag låna några av dina bilder o lägga på min blogg ? X3 Länkar såklart till dig :D

2010-05-04 @ 13:14:09
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0