Planer och förberedelser....

 

Hallo! 
Jag har legat på sjukhus under förra dygnet som somliga av er vet, men nu är jag tillbaka på banan igen, det var bara lite krångel med insulinet men det hade kunnat sluta riktigt illa, om ni är mera intresserade så kika in på min andra blogg; diabetict1.blogspot.se

Har klickat hem lite saker nu (dock inte klänningen ännu) kommer va fattig ett tag efter detta, ska till Ullared på måndag också (med skolan), där ska jag bl.a införskaffa sminkspeglar och hårborstar att dekorera och möjligtvis även ngt iphone-fodral. Dessutom sparar jag till Uppcon också...undrar hur stor budget man bör ha...?

(klicka på bilden för att förstora)

Så nu får ni gissa hur den här outfiten kommer bli. Seriöst, jag älskar lolita...men jag verkar inte kunna hålla mig till en stil, jag älskar så många genrer av den, och så är det nog annars också.

T sa häromdagen att jag inte har någon stil, jag har bland-stil, men jag håller inte med, jag har MIN stil, bekvämt med andra ord (oftast iaf), och nästan alltid jeans.

Men men vi är alla olika. Och jag och hon är så härligt olika att vi passar så bra ihop!


Kommer ni ihåg de här? ;


Man kan väl säga att det finns lite inspiration därifrån.
igår när jag skrivits ut från sjukhuset tog jag en tripp in på HM och köpte mig ett par pastell-lila shorts, pastell-rosa t-shirt och en turkos blus, jag ser ut som en levande karamell!


Och just det, innan jag glömmer det, ibland är det bra att rensa tankarna så sm jag gjorde för ett tag sedan, saker och ting redde upp sig, vi är vänner igen...kanske inte bästisar som vi en gång sa, men ändå, jag tror faktiskt att vi kan ta oss igenom detta också, viljan finns från båda hållen. I love you Ma-chan, 4-ever!
Nu ber vi allihopa till gud att perukerna är så fina på riktigt också!

BTW MÅSTE TESTA; http://www.ohdesserts.net/recipes-chocolate-kiwi-popsicles.php !


NU ska jag sova!


Postat av: MaChan

Love ya to baby! kommer se helsnyggt ut!

2011-04-29 @ 03:33:16
Postat av: Amion

Skönt att du mår bättre! Det kommer bli spännande att se hur du ser ut i din outfit ;) Fika nästa vecka? Om du har tid?

2011-04-29 @ 08:20:26
URL: http://tenebras-cordis.com
Postat av: Hjortron

Skönt att du är på benen igen! Och vilka fina grejor, du får lägga upp bilder när de kommer! :3



Kram <3

2011-04-29 @ 16:27:23
URL: http://hjortronchibi.blogg.se/
Postat av: DcastEye

Tur att du mår bättre.



Har du förresten hört om stilen Fairy Kei? Tycker den påminner om alla färgglada saker du hade på den vita bilden. :)

2011-04-30 @ 11:31:27
URL: http://dcasteye-cosplay.blogspot.com
Postat av: amanda

var gärna med och delta i dagens blogg

drar tre vinnare imorron när jag kommer hem



kraaam!!

2011-05-02 @ 18:51:49
URL: http://animeamandas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0