cosplay-funderingar...

Idag har jag umgåtts med Sara-chan, vi har haft lite nördkul, kollat bl.a på w.i.t.c.h, kan väl säga att ca 8 års ålders-skillnad knappt märks på oss.
Tomodachis Cosplaybal kanske blir framflyttad (bra!) så jag hinner kanske fixa en cosplay.
Först hade jag ingen aning om vad jag skulle ta men vad tror ni om en äldre, upphottad, uppklädd Kiki??? Jag tror det kan bli bra bara man håller sig till de röda skorna, rosetten och har mörklila i klänningen...
Hihihihihi
Men dock skall ALLA räkningar och lån först betalas!
Har kommit igång med en hel del YumeD smycken dock kommer nog YumeD att hålla sig på konvent i skåne ( iallafall personligen)
hejHopp!


Postat av: Din gamle far

Hej Hopp Galopp...



Kul att se att Du är lite aktiv här oxå... ;-)



Var rädd Om dig Hjärtat...



Puss o Kram.

2011-08-19 @ 14:48:25
URL: http://luspank.no-ip.org
Postat av: Hjortron

SV: Tackar! ^^



Hur många konvent har du varit på? :D

2011-08-21 @ 19:59:54
URL: http://hjortronchibi.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0