★___★

Wow alltså jag är grymt på gång idag...eller inte...det är kallt som satan och jag har tråkigt...har iaf sytt upp min lolita-klänning en bit, men vill ha spets längst nere....*waaah*
Och usch vad den var lös i midjan, måste fixa det...vill ha vita knästrumpor med spets, eller vita strumpor med jordgubbar...men jag hittar det inte nånstans! Aja har inga pengar ändån...La mina sista pengar på en vit bolero i spets eller nåt att ha över, dock kortarmad, och det var synd att den är vit, den syns knappt....jag har för mycket vitt...funderar på om jag vågar färga den röd...om det ens går....tänk om det blir FAIL!!! och den blir ROSA!
Nä, nu ska jag käka och sedan se om jag orkar pyssla lite till så jag blir klar nån gång...måste nog inventera lite sen så att jag vet vad jag har med mej....


Postat av: P-chan

SV; Ah, det är lugnt! ^^ Kommer dem inte på fredag så gör det nog inget om de ändåkomemr fram på måndag typ~ En-två dagar senare gör inte särskilt mycket så :3

2011-02-23 @ 20:42:22
URL: http://lillapchan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0