Alla Hjärtans Dag Närmar Sig...

Snart är det Alla Hjärtans Dag...att jag inte tänkte på det tidigare! *Miffo*
Ja, iallafall, jag har åtta stycken alldeles nybakta cupcakes, varför inte köpa en och ge till någon du tycker om?


Ser härliga ut va?


De är dekorerade med jordgubbar och LOVE-hjärtan.



Dom är inte lackade ännu, men ändå jättefina. De finns i rosa, babyblå, ljus limegrön och rött. Fyra i "vanilj" och fyra i "choklad".


Ser dem inte för härliga ut? De är ca 3 cm höga, stora som en femma i omkrets (nästan)


De kostar 79:-st, de har hänglås så du kan hänga dem var du vill. (Halsband, Nyckelknippa, Mobilstrap)

Vill du ha en kedja till? Inga problem. De kostar dock 20:- extra.

Jag har ingen aning om vad de skulle kosta att skicka, 11-12 kronor tror jag.

Köper du två så bjuder jag på frakten.

Går även att få med vanilj eller choklad-doft om så önskas, skriv det i mejlet tillsammans med vilken du vill ha!

Intresserad?


Mejla mig [email protected]


OBS Eftersom jag behöver pengar OMGÅENDE så kan jag tyvärr inte lägga undan de här raringarna. OM du vill hämta dem på ett konvent (Okashii-con eller Kodachi) så går det bra men betalningen MÅSTE ske högst 7 dagar efter beställning.



Postat av: Luchinda

den sjätte från vänster (blå) kan du lägga undan åt mig :3 hämtar och betalar på Okashii om det är ok? ^^

2011-02-03 @ 01:07:25
URL: http://kirakira.blogg.se/
Postat av: Luchinda

RE: Taaack (QwQ) !! Kedja behövs inte.. ska pimpa Ewas mobil >8D

2011-02-03 @ 02:15:31
URL: http://kirakira.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0